helemaal niks! - Reisverslag uit Utila, Honduras van Sanne Vlerken - WaarBenJij.nu helemaal niks! - Reisverslag uit Utila, Honduras van Sanne Vlerken - WaarBenJij.nu

helemaal niks!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

30 Juli 2015 | Honduras, Utila

Een dagje helemaal niks! De Australische vriendinnen Jaquie en Alicia stelden voor om naar de watervallen te gaan, maar aangezien we de volgende dag routes de Flores zouden doen en ik ongelooflijk vrij was met een dag waar ik helemaal niets hoefde bedankte ik hier voor. Wanneer die dag voor het laats was, is namelijk ver weg gestopt in mijn geheugen. Dat hebben we gedaan, ik wilde dat zwembad echt niet meer uit. Het avondmaal was een specialiteit uit el salvador namelijk pupoesa's. Een soort pannenkoekjes van bloem op de gril met bijv. vlees en kaas ertussen. S'avonds was het ladies night wat betekend: gratis wodka soda voor ons tot 22:00u. We waren weer de enige in de bar, maar dat kon ons weinig schelen. Onze jeugd herleven door never have I ever te spelen bezorgden ons genoeg plezier en daarna was de dansvloer aan de beurt.